Diagnostik natijalar.
Uslublar bilan ishlash natijalarini jadvaldagi yozing, o’ng tarafdagi ustunga o’zingizning tanlovingiz yoki to’plangan ballar sonini yozing:
Metodika
«Ikki quyonni ta’qib qilish»
Professional motivatsiya
«ikki quyonni taqib qilish | Professional motivatsiya | |
Professional bolmagam mativatsiya | ||
Qarshi mativatsiya | ||
Men boshqaman koreyera biznesi | I. men | |
II. koreyera | ||
III. » boshqa | ||
IV. ish» | ||
Metodika
« |
Haqiqiy ehtiyoj | |
Fiziologik ehtiyoj | ||
Aqliy yoki ijtimoiy ehtiyoj | ||
Mehnat –mativatsiya « | I — «shon-sharaf» | |
II — » hizmat | ||
III — «quvvat « | ||
IV — » ijodkorlik « | ||
V — » pul» | ||
«Hayotiy qadriyatlar»
|
Hayotdagi asosiy narsa | |
Qiyinchiliklar | ||
Hayotdan qoniqish | ||
Muvafaqqiyat va muvafaqqiyatsizlik sababi | ||
Metodika
«Hayotiy qadriyatlar iyerarxiyasi» |
I. sog’liqni saqlash | |
II. moddiy havfsizlik | ||
III. yaratilish | ||
IV oila | ||
V.xizmat | ||
VI. shon sharaf | ||
VII. ishga qabul qilish | ||
VIII. dam olish |
O’z-o’zini sinash natijalari shaklini yuklab oling: diagnost_pril.zip
Dasturga muvofiq mashg’ulotlar uchun onlayn test
Siz rozi bo’lgan natijalarni tekshiring (tagiga chizilgan)
Siz uchun qaysi usullar eng foydali bo’ldi? (tagiga chizish)
Qanday texnikalar qiyinchiliklarni keltirib chiqardi? (tagiga chizish)
Bizning mashg’ulotlarimiz sizning professional va hayotiy tanlovingizga qanday ta’sir qildi?
Г.В. Резапкина